Lucrarea prezinta un deosebit interes practic, facand o analiza a contractului de franciza intr-o perioada in care acesta reprezinta o modalitate de desfasurare a activitatii comerciale la care recurg, din ce in ce mai des, atat cei care doresc sa deschida o afacere proprie, cat si cei care doresc sa o extinda. Numarul retelelor de franciza, aflat in continua crestere in spatiul romanesc, face ca lucrarea sa prezinte un interes sporit, ghidand juristii in demersul lor de intelegere a mecanismului distributiei in franciza.
Capitolul I. Franciza - definitie, caractere juridice, tipuri de franciza Capitolul II. Obligatia de inforniare in contractul de franciza Capitolul III. Clauze cu privire la protectia know-how-ului Capitolul IV. Clauza de exclusivitate teritoriala Capitolul V. Clauza de aproviziunare exclusiva Capitolul VI. Clauza privind pretul de vanzare al produselor comercializate in reteaua de franciza Codul deontologic european al francizei