Nu aveti niciun articol in cosul de cumparaturi.

Contractul de franciza

ISBN/ISSN: 978-973-115-264-6
Editura: C.H. Beck
9,90 RON
Disponibilitate: Aceasta carte nu mai este pe stoc si nu mai poate fi comandata

 

   Lucrarea prezinta un deosebit interes practic, facand o analiza a contractului de franciza intr-o perioada in care acesta reprezinta o modalitate de desfasurare a activitatii comerciale la care recurg, din ce in ce mai des, atat cei care doresc sa deschida o afacere proprie, cat si cei care doresc sa o extinda. Numarul retelelor de franciza, aflat in continua crestere in spatiul romanesc, face ca lucrarea sa prezinte un interes sporit, ghidand juristii in demersul lor de intelegere a mecanismului distributiei in franciza.

Capitolul I. Franciza - definitie, caractere juridice, tipuri de franciza
Capitolul II. Obligatia de inforniare in contractul de franciza
Capitolul III. Clauze cu privire la protectia know-how-ului
Capitolul IV. Clauza de exclusivitate teritoriala
Capitolul V. Clauza de aproviziunare exclusiva
Capitolul VI. Clauza privind pretul de vanzare al produselor comercializate in reteaua de franciza
Codul deontologic european al francizei

Detalii tehnice
Data aparitiei20 mar. 2008
Categorie generalaStudii si monografii
Numar pagini248
Tip copertaCarte brosata
Alti clienti au cumparat si
Indisponibila
Imagine Franciza. Francizarea
Indisponibila
Imagine Insolventa persoanei fizice

Insolventa persoanei fizice

Tratamentul juridic al supraindatorarii consumatorului
38,50 RON
DE ACELASI AUTOR - Mihaela Mocanu
Indisponibila
Franciza, Francizarea – ghid practic - Mihaela Mocanu
Indisponibila
Imagine Franciza. Francizarea