In aceasta noua editie a lucrarii Franciza, Francizarea – ghid practic, se pot regasi noi informatii despre mediul antreprenorial romanesc, cu accent pe regulile de functionare ale francizei si construirea unei retele de francizati, avantajele acestui tip de contract si, implicit, a afacerii in sine, fiind net superioare modelelor clasice, fapt dovedit de catre retele de franciza deja bine cunoscute la nivel international.
Din cuprins
• Marca francizorului
• Contractul de franciza
• Know-how-ul francizorului
• Alegerea produsului
• Aprovizionarea membrilor retelei de franciza
• Franciza si comertul electonic sau e-franciza
Puncte forte
• Identifica principalele aspecte relevante cu privire la contractul de franciza si aspectele de ordin economic si practic ale francizei
• Asigura prezentarea pe larg a principalilor pasi in deschiderea unei retele de franciza si garantarea succesului acesteia prin exemple practice
• Ample referinte bibliografice
A se vedea si lucrarea Legea Societatilor. Comentariu pe articole. Editia a 5-a autori: Stanciu D. Carpenaru, Gheorghe Piperea, Sorin David.
Despre autor
Mihaela Mocanu este avocat in Baroul Bucuresti, avand o experienta profesionala de peste 15 ani si doctor in drept al Universitatii „Babes-Bolyai” din Cluj-Napoca, unde a sustinut public in anul 2007 teza cu titlul „Contractul de franciza”.